Tuusulan pääkirjaston asiakaspalvelutoiminnot uusiksi – osallistu suunnittelutyöhön

Kirjaston tilaratkaisuja on päätetty kehittää käyttäjien toiveiden mukaisesti. Tuusulan pääkirjastosta toivotaan, että ihmiset kertoisivat mielipiteitään ja kertoisivat mikä nyt on hyvin, tai mikä kaipaisi parannusta nykyiseen. Kirjastosta halutaan nimittäin luoda sellainen, joka entistä paremmin palvelee asiakkaita ja vastaa käyttäjien toiveita. Näkyvin osa projektia tulee olemaan asiakaspalvelutiskin uudistaminen. Pääkirjaston asiakaspalvelutoimintoja uudistetaan talven aikana.

Tällä hetkellä kirjastossa on paljon erilaisia palveluita. Pääkirjastossa on esimerkiksi kaksi kokoushuonetta, joita voi varata muun muassa yhdistysten ja seurojen käyttöön. Tuusulan pääkirjastossa järjestetään myös kohdennettua ohjelmaa senioreille.Tämä tarkoittaa esimerkiksi kirjailijavieraita, kulttuuria ja taidetta. Kirjastossa on myös käytettävissä tietokoneita, skanneri ja tulostin. Tämän lisäksi tiloissa järjestetään lukupiireja tai satutuokioita.

Vastaa kyselyyn tai osallistu muutoin suunnittelutyöhön

Voit vaikuttaa asiakaspalvelutoimintojen uudistukseen vastaamalla tuusula.fi-verkkosivuilla olevaan kyselyyn. Kysely on avoinna 26.9.-9.10.2017 ja siihen voi vastata nimettömänä. Verkkosivuilla kerrotaan, että kyselyyn vastaaminen vie voin viisi minuuttia.

Kyselyn sulkeutumisen jälkeenkin asiakkailla on mahdollisuus osallistua suunnittelutyöhön. Projektin edetessä ehdotuksia ja ideoita voi jättää pääkirjaston tilatuunausseinälle.
Varsinaiset muutostyöt tullaan tekemään alkuvuodesta 2018.