Joulupakettien lähettämisessä ongelmia – automaatissa oli jo toinen paketti!

Kuvituskuva normaalista pakettiautomaatista

Postinjakelussa on joulun alla valtavat kirje- ja pakettiruuhkat. Kirjeiden perusjakelussa on ollut viiveitä eri puolilla pääkaupunkiseutua.

Joulukorttien jakelun lisäksi ongelmia on ollut myös pakettiautomaateissa.

Helsinkiläisnainen joutui hankaluuksiin Laajasalossa sijaitsevan Postin pakettiautomaatin kanssa kun hän oli lähettämässä joulupakettia mobiilisovelluksella.

Nainen kirjoittaa ongelmasta Laajasalon facebook-ryhmässä.

Olin varannut kauppakeskus Saaresta Helposti -postilokeron. Maksoin kuljetuksen ja sain avauskoodin yhteen lokeroon. Avasin lokeron minulle tulleella koodilla ja kappas, lokerossa oli valmiina jonkun toisen henkilön paketti, nainen kertoo facebookpostauksessaan.

Hän sulki lokeron oven vikkelään ja tilasi kännykällään koodin uudelleen, jotta hän saisi jonkin toisen lokeron koodin.

-Sain saman lokeron ja koodin uudelleen. Soitin heti lokerikon seinässä kiinni olevan tarran mukaiseen palvelunumeroon ja ilmoitin tapahtuneesta. Virkailija oli vilpittömän kauhistunut, mutta mitään ratkaisua ei ollut.

Lopulta paketinlähettäjä päätti lähteä marssimaan Herttoniemen postikonttoriin.

Kaiken kukkuraksi Postista soitettiin naiselle jälkikäteen ja ehdotettiin, että hän menisi uudelleen samalle Laajasalon lokerolle. Häntä ohjeistettiin, että paketin voi jättää siellä jo valmiina olevan paketin viereen.

-Hah nauroin ääneen, nainen kirjoittaa facebookpostauksessaan.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.