Arkinen Alepa palkittiin Ranskan Cannesissa

127

Helsinkiläispainotteinen ruokakauppaketju on voittanut palkinnon maailmankuulussa Cannes -elokuvakaupungissa.

Loisteliaalla Ranskan Rivieralla sijaitsevassa merenrantakaupungissa ei nyt jaettu palkintoja parhaista leffoista, vaan markkinointialan parhaista innovaatioista.

Alepan kauppaketjun innovaatio, Korttelitoive, voitti kaksi pronssista leijonaa Cannes Lions -kilpailussa. Kyseessä on markkinointialan tärkein ja arvostetuin kilpailu, tiedotti HOK-Elanto.

Korttelitoive voitti pronssisen leijonan sekä Digital Craft -sarjan IA Application -kategoriassa että Social Influencer -sarjan Retail-kategoriassa.

Muutama vuosi sitten lanseeratun Korttelitoive -palvelun keskiössä on asiakkaiden mahdollisuus jättää tuotetoiveita myymälöissä. Viime vuonna lisämausteeksi tuotiinfacebookissa toimiva chatbot. Chatbotin avulla asiakkaat voivat välittää tuotetoiveita omaan lähimyymäläänsä keskustellen Alepan mainoksista tutun Siponen-hahmon kanssa.

Korttelitoiveen on HOK-Elannolle suunnitellut SOK MEDIA ja toteutuksessa mukana ovat toimistoina olleet Carat, Wörks ja Accenture.

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.